TWORZENIE POSTACI.
Wszystkie atrybuty bohatera ustalanie są na poziomie 2, Podstawowe
12 umiejętności ustawiane są na poziomach 1. Okultyzm trafia na
poziom 1. 4 dodatkowe cech trafiają na poziom 2 (OdpFiz, OdpPs,
Zasoby, Znajomości).
NARODZINY.
Gracz wybiera sobie wykształcenie następnie dostaje za nie (po
uzgodnieniu z MG) 1 Punkt na konkretny atrybut (podstawowy lub
dodatkowy) i 4 punkty na umiejętności. Następnie wybiera zawód i
dokładnie jak poprzednio otrzymuje 1 punkt do atrybutów i 4 punkty
na umiejętności.
Następnie wybiera otrzymuje 3 punkty na Hobby które może wydać na
umiejętności. Jeżeli chce podnieść swój okultyzm musi zapłacić
wszystkie 3 za 2 Poziom. Ostatni etap to otrzymanie 3 punktów na
Atrybuty (zarówno podstawowe jak i dodatkowe). Zostaje już tylko do
wybrania płeć i imię i nazwisko bohatera.