Narodziny Bohatera - Mistman World

Idź do spisu treści

Menu główne:

Narodziny Bohatera

Fast RPG > Mechanika
TWORZENIE POSTACI.
Wszystkie atrybuty bohatera ustalanie są na poziomie 2, Podstawowe 12 umiejętności ustawiane są na poziomach 1. Okultyzm trafia na poziom 1. 4 dodatkowe cech trafiają na poziom 2 (OdpFiz, OdpPs, Zasoby, Znajomości).

NARODZINY.
Gracz wybiera sobie wykształcenie następnie dostaje za nie (po uzgodnieniu z MG) 1 Punkt na konkretny atrybut (podstawowy lub dodatkowy) i 4 punkty na umiejętności. Następnie wybiera zawód i dokładnie jak poprzednio otrzymuje 1 punkt do atrybutów i 4 punkty na umiejętności.
Następnie wybiera otrzymuje 3 punkty na Hobby które może wydać na umiejętności. Jeżeli chce podnieść swój okultyzm musi zapłacić wszystkie 3 za 2 Poziom. Ostatni etap to otrzymanie 3 punktów na Atrybuty (zarówno podstawowe jak i dodatkowe). Zostaje już tylko do wybrania płeć i imię i nazwisko bohatera.
 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego